مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-22ورزشي

آموزش | چگونه از توییتر تیک آبی بگیریم؟


سوای شرایط ضروری اولیه (داشتن یک سایت رسمی که در آنجا به اکانت توییتر شما لینک داده باشد، ارائه کد ملی تان و یک ایمیل رسمی متصل با یک سازمان معتبر)، - سوای شرایط ضروری اولیه (داشتن یک سایت رسمی که در آنجا به اکانت توییتر شما لینک داده باشد، ارائه کد ملی تان و یک ایمیل رسمی متصل با یک سازمان معتبر)، روند ارائه درخواست بسیار ساده است.

اگر احساس می کنید که لازم است آن نشان آبی توییتر که به دنیا می گوید که یک کاربر راستی آزمایی شده هستید را کسب کنید باید بدانید که باید منطبق با برخی معیارها باشید و نهایتاً هم اینکه آیا این نشان به شما تعلق بگیرد یا نه به تصمیم تیم توییتر بستگی خواهد داشت و مبتنی بر طبقه بندی های آن خواهد بود.

سوای شرایط ضروری اولیه (داشتن یک سایت رسمی که در آنجا به اکانت توییتر شما لینک داده باشد، ارائه کد ملی تان و یک ایمیل رسمی متصل با یک سازمان معتبر)، روند ارائه درخواست بسیار ساده است.

بر اساس طبقه بندی مرتبط با اکانت شما، بررسی درخواس شما توسط توییتر حداکثر 14 روز طول خواهد کشید، و در صورت رد درخواستتان یک بار دیگر 30 روز پس از رد آن امکان خواهید داشت.

1.

به تنظیمات توییتر بروید.

برای دسترسی به آن در اپ موبایل توییتر کافیست روی تصویر پروفایلتان در گوشه بالا سمت چپ بزنید و در قسمت پایین به Settings برسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش | چگونه از توییتر تیک آبی بگیریم؟

آموزش | چگونه از توییتر تیک آبی بگیریم؟